https://dogeads.top/

آموزش استخراج بیت کوین با CryptoTab

آموزش استخراج بیت کوین با استفاده از سیستم خانگی و نرم افزار CryptoTab

همراهان لرن اینجاست ، سلام .

این روزها بحث داغ ارزهای مجازی و به خصوص بیت کوین در همه محافل مجازی دیده می شود . بحثی که گاها به صورت اغراق شده و غیر واقعی پیش میرود و گاها کاملا واقعی و دست یافتنی ، در این مطلب به معرفی نرم افزار CryptoTab می پردازیم ، نرم افزاری که در قالب یک مرورگر اینترنتی امکان استخراج بیت کوین را به شما می دهد . در ادامه با ما همراه باشید .

 

کریپتوتب یک استخر ماینینگ بزرگ است که از توان مجموع بسیاری از کامپیوترها استفاده می‌کند تا بیت کوین به دست آورد هر چند این کار ساده ای نیست و نیاز به زمان و البته اطلاعات کافی در این زمینه دارد . خب بیاید مطلب را به دو بخش تقسیم کنیم : بخش اول توضیح در مورد بیت کوین ، اینکه بیت کوین چیست ، از کجا می آید و چگونه می توان آن را به دست آورد و بخش دوم آموزش ماینیگ بیت کوین توسط نرم افزار CryptoTab .

 

اگر مایل هستید بخش اول را مطالعه کنید اینجا کلیک کنید .

 

اما بخش دوم :

برای شروع کار اقدام به دانلود ، نصب و ثبت نام در نرم افزار CryptoTab کنید .

  • این مرحله ساده است ، مثل هر نرم افزار دیگه ای ، بر روی لینک دانلود کلیک کنید تا صفحه دانلود برای شما باز شود .
  • نرم افزار را دانلود و سپس نصب کنید
  • حال با استفاده از اکانت فیس بوک و یا یک جیمیل اقدام به ثبت نام در نرم افزار کنید ( این کار برای ذخیره شدن مقدار بیت کوینی است که به دست می آورید )

بعد از نصب و ثبت نام با صفحه ای مواجه می شوید که دارای چند بخش است . به تصویر پایین نگاه کنید

  1. قدرت انتخابی شما برای انجام عملیات استخراج ، این بخش را می توانید به صورت دستی کم و زیاد کنید و توجه کنید هر چه این مقدار بیشتر باشد ، از CPU سیستم شما بیشتر استفاده می شود .
  2. قدرت لحظه ای استخراج بیت کوین سیستم شما : این مقدار با واحد هش اندازه گیری می شود و بسته به قدرت سیستم شما کم و زیاد می شود . ( اگر این مقدار از 30 کمتر باشد به هیچ عنوان توصیه نمی شود به ادامه فعالیت ادامه دهید )
  3. تعداد زیر مجموعه ها و درآمد شما از آنها : این سیستم بر اساس کسب زیر مجموعه کار می کند ، به طروری که شما هر چه زیر مجموعه بیشتر و البته فعال تری داشته باشید کسب درآمدتان چندین برابر خواهد شد .
  4. درامد لحظه ای شما : مقدار بیت کوین به دست آمده شما را نشان میدهد .
  5. ارزش درامد شما به دلار : با توجه به قیمت بیت کوین که در شماره 6 به آن اشاره می کنیم ، مقدار درآمد شما را به دلار نشان میدهد .
  6. قیمت لحظه ای بیت کوین در دنیا را نشان میدهد ، این لحظه ای که من این مطلب را آماده می کنم در 1 بیت کوین 3878.8 دلار ارزش دارد .
  7. لینک مخصوص شما برای جذب زیرمجموعه

 

خب تا اینجای کار با کلیت کار آشنا شدیم . چند توصیه خیلی خیلی خیلی مهم در مورد استفاده از این نرم افزار داریم که خواهش می کنیم به آنها دقت کنید .

  • استخراج بیت‌کوین در حال حاضر عدمتا توسط شرکت‌ها یا افراد مالک استخر‌های ماینینگ بزرگ و مجهز به جدید‌ترین سخت‌افزار‌های ماینینگ صورت می‌گیرد. این فرایند در کنار تولید حرارت زیاد، به منابع محاسباتی عظیم و همچنین انرژی و برق زیادی نیاز دارد ، پس نمی توان از یک نرم افزار انتظار خیلی بالایی داشت .
  • محدودیتی برای استفاده از این نرم افزار وجود ندارد ولی اگر سیستم شما خیلی قوی نیست از خیر استفاده از این برنامه بگذرید و با روش های دیگر به دست آوردن بیت کوین که در سایت لرن اینجاست معرفی می شود اقدام به کسب درآمد ارزی کنید .
  • به هیچ عنوان ، از لپ تاپ برای ماینینگ با این نرم افزار استفاده نکنید و البته نرم افزارهای دیگه چون به شدت به CPU فشار میاد و احتمال آسیب وجود دارد .

برداشت درآمد :

در نهایت می رسیم به بخشی که درامد حاصله خودمون رو برداشت می کنیم . من تا این تاریخ یعنی 14 دی ماه 97 سه بار برداشت داشتم از این سیستم ، هر چند مبالغش کم بوده ولی واریز انجام شده و از این نظر مشکلی وجود نداره . برای اینکار باید میزان درآمدتون حداقل به 0.00001 برسه تا بتونید پروسه برداشت رو انجام بدید .

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *