https://dogeads.top/

دوج کوین Dogecoin

دوج کوین ، داچ کوین ، دوژ کوین ، داج کوین و … همگی تلفظ فارسی ( به انگلیسی : Dogecoin ) ارز دیجیتالی است که در آخرین روزهای سال ۲۰۱۳ به جهان معرفی شد . ارز دیجیتالی که با هدف ایجاد یک پول اینترنتی برای پرداخت انعام به فعالان اینترنت و کمک به خیریه‌ها و بدون در نظر گرفتن پذیرش آن توسط مردم، با استفاده از لوگوای برگرفته از عکس «سگ شیبا اینو» به وجود آمد .

Dogecoin چیست لرن اینجاست کسب درآمد داج کوین رایگان دوژ کوین دوج کوین سرمایه گذاری به دست آوردن ارز دیجیتال داچ کوین

این ارز دیجیتال ارزش خیلی بالایی ندارد و دلیل آن‌ هم فقط یک چیز است: تولید آن تا ابد ادامه خواهد داشت !

برخلاف بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، برای دوج کوین هیچگونه محدودیت تعداد کوین مشخص نشده است و استخراج آن می‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند. در حالی که تعداد بیت کوین‌های قابل استخراج محدود به ۲۱ میلیون واحد است، در حال حاضر بیش از ۱۱۶ میلیارد واحد دوج کوین در گردش وجود دارد.

Dogecoin چیست لرن اینجاست کسب درآمد داج کوین رایگان دوژ کوین دوج کوین سرمایه گذاری به دست آوردن ارز دیجیتال داچ کوین

هر سال تقریبا ۵.۲ میلیارد واحد دوج کوین به جمع دوج کوین‌های قبلی می‌پیوندند. به همین دلیل شاید سرمایه‌گذاری بلند مدت بر روی این ارز دیجیتال کمی پر ریسک باشد. با این وجود، این قابلیت جنبه مثبت هم دارد و دوج کوین را برای تراکنش‌های کوچک کارآمد می‌کند. البته نامحدود بودن تعداد دوج کوین‌ها همیشه به این معنی نیست که سرمایه‌گذاران نمی‌توانند از آن سود ببرند. در سال ۲۰۱۵ قیمت هر واحد دوج کوین حدود ۰.۰۰۰۲ دلار بود و در اوایل سال ۲۰۱۸ قیمت هر واحد دوج کوین در بالاترین میزانش به رقم ۰.۰۱۷ دلار رسید و این یعنی ۸,۴۰۰ درصد افزایش قیمت فقط در سه سال ! در حال حاضر قیمت داج کوین 0.0028 است .

دوج کوین براساس کدهای ارز دیجیتال لایت کوین و با تغییرات کلی ایجاد شده است. این ارز دیجیتال هم مانند بیت کوین و بسیاری از دیگر آلت‌کوین‌ها، مبتنی بر بلاک چین و قابل استخراج است. استخراج دوج کوین به شکل قدرتمندی توسط ماینرهای این شبکه در حال انجام است. ماینرهای دوج کوین به قدری زیاد هستند که تمرکززدایی در آن به معنای واقعی برقرار شده است. پاداش بلاک چین دوج کوین ۱۰,۰۰۰ واحد دوج بوده و زمان بلاک آن هر ۱ دقیقه مشخص شده است. الگوریتم استخراج دوج کوین همان الگوریتم استخراج لایت کوین یعنی Scrypt است.

Dogecoin چیست لرن اینجاست کسب درآمد داج کوین رایگان دوژ کوین دوج کوین سرمایه گذاری به دست آوردن ارز دیجیتال داچ کوین

کیف پول‌های بسیار زیادی از دوج کوین پشتیبانی می‌کنند. این ارز دیجیتال انواع و اقسام کیف پول اعم از دسکتاپ، موبایل، تحت وب، کاغذی و حتی سخت افزاری را دارد. برای دریافت و نصب کیف پول‌های رسمی دوج کوین فقط کافیست به سایت رسمی آن مراجعه کنید. برای امنیت بیشتر نگهداری دوج کوین‌ها می‌توانید از کیف پول‌های فیزیکی و سخت افزاری لجر نانو اس یا کیپ‌کی استفاده نمایید.

از دیگر کیف پول های Dogecoin که سرعت اتقال بسیار بالایی دارد dogechain.info است که تیم لرن اینجاست تمامی تراکنش های خود را با این کیف پول انجام میدهد و آن را به شما نیز پیشنهاد می کند . در صورتی که نیاز دارید کیف پول خود را بسازید و نیاز به کمک دارید حتما با ما مطرح کنید .

Dogecoin چیست لرن اینجاست کسب درآمد داج کوین رایگان دوژ کوین دوج کوین سرمایه گذاری به دست آوردن ارز دیجیتال داچ کوین

خب همونطور که خودتون هم متوجه شده اید ، هدف ما از نوشتن این مطلب صرفا معرفی دوج کوین نیست ، این مطلب شروعی است بر معرفی و آموزش کسب درآمد از طریق این ارز دیجیتال ، به زودی با معرفی وب سایت هایی که توسط تیم لرن اینجاست تست شده و شما می توانید با خیالی آسوده به کسب درآمد از آنها بپردازید و البته معرفی بهترین فروشنده و خریداران Dogecoin برای نقد کردن و یا تبدیل پول خود به دوج کوین و یا تبدیل داج کوین به تومان همراه شما خواهیم بود .

با تشکر

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *